Rodiče klientky Elišky K. oznámili našemu poradci úraz dcery v době, kdy akorát odjížděli na pohotovost do nemocnice. Poradce předal klientům instrukce, co budou od lékaře potřebovat pro následné hlášení pojistné události.
Jak šel čas?
5.2.2023 v 19:20 – klientka si způsobila distorzi kotníku
5.2.2023 v 19:52 – rodiče klientky volají poradci
5.2.2023 v 20:42 – klientka je ošetřena na pohotovosti Chirurgické ambulance v nemocnici
5.2.2023 v 20:59 – tatínek klientky posílá lékařskou zprávu z prvního ošetření poradci
5.2.2023 v 22:11 – poradce na základě dohody s klientem hlásí pojistnou událost
6.2.2023 v 8:39 – pojišťovna informuje klienta o vyplatě pojistného plnění
Klienti měli sjednáno rodinné Rizikové životní pojištění Flexi od Kooperativy, kde je možné z úrazového pojištění žádat výplatu plnění po předložení první lékařské zprávy. Díky tomu vyplatila pojišťovna peníze v maximální možné výši za cca 13 hodin od úrazu.
Pojišťovny se v podmínkách výplaty plnění v případě úrazu liší. Žádat pojistné plnění již po prvním ošetření lze u několika málo z nich. Zkontrolujte si své pojištění, případně kontaktujte některého z našich poradců. Pomůže vám.